ÚPRIMNÉ RECENZIE PART 1.

Kežmarok...je OK?

Ola. Dnešný krátky príspevok sa bude týkať zase raz hradu. No....hradu ako hradu. V tomto prípade je to skôr zámok. Nerada píšem negatívne recenzie na čokoľvek a takmer nikdy to nerobím, ale toto sa nedá už len tak ticho pretrpieť. Čo sa to s nami stalo, ľudia? Pýtam sa. Vážne, úprimne. Človek vie zostrojiť stroje, lietadlá, lode, ovláda kódovanie, medicínu, chémiu a tak podobne. Ale nedokáže poriadne zreštaurovať hrady? Veď jasné, nikomu sa do takých veci prachy trieskať nechce. Ale čo je veľa, to je málo. Kultúrne pamiatky v socializme zneuctili gumenými podlahami a typickými presklenými dverami, ktoré skôr patria do školskej jedálne. A teraz poďme naprávať chyby minulé. Začo? Keď nie je budget. Tak to teda nechajme schátrať, spravme z toho múzeum alebo to v lepšom prípade prerobme na hotel.

Takže tento Kežmarský zámok. Má nejaké tie ocenenia a zvonka peknú fasádu. V tomto bode nemôžem jeho vzhľadu nič odoprieť. Milých zamestnancov a ochotné sprievodkyne. Tiež nie zlé. Ale prídete na hrad / zámok s tým, že chcete trochu tej stredovekej histórie a namiesto toho sa vám dostane múzea s pamiatkami novovekých , nedávnych časov minulých. Ono to v podstate nie je zlé, ale na takéto účely tu existujú aj múzeá, nie? V prípade, že ste zameraný na tie staršie historické periódy, si návštevu konkrétne tohto objektu dobre premyslite. Zámok krásny, avšak čo sa týka jeho zamerania, tak pre mňa ako milovníka toho pravého temného stredoveku, bol trošku sklamaním.

1
Som mladá študentka zo stredného Slovenska, ktorú baví cestovanie a snaží sa mať za málo peňazí veľa muziky. Najviac ma baví písanie a neprofesionálne fotografovanie, na úrovni nekvalitnej mobilnej fotografie :) . Tak prečo nespojiť príjemné s užitočným? Venovať sa svojim záľubám a popritom poskytnúť informácie a fotky o zaujímavých miestach, ktoré sa niekto vďaka tomu rozhodne navštíviť.

Chceš vědět, když Bobo&Boba přidá nový blog?