21.5.2024 20:22

Prediktivní zákaznický servis je jako pohled do blízké budoucnosti!

Představte si, že zavoláte na zákaznickou podporu a než to někdo zvedne, váš požadavek už se začne vyřizovat. To vše rychle a bez zdlouhavého vysvětlování.

Přesně tak vypadá prediktivní zákaznický servis, který šetří čas zákazníkům i prodejcům.

Prediktivní modely představují moderní přístup k péči o zákazníky využívající pokročilé algoritmy a analýzu dat. To vše s jediným cílem - poskytovat relevantní odpovědi v co nejkratším čase tím, že se podaří předvídat požadavky zákazníků a proaktivně je řešit.

Inteligentní chatboti jako první linie podpory

Chatboti využívající umělou inteligenci již dokážou více než jen automaticky odpovídat podle předem stanovené šablony. Konverzační modely s umělou inteligencí mohou bez problémů nahradit i několik lidí na zákaznické podpoře a udržet konverzaci na úrovni.

Odhaduje se, že chatboti s umělou inteligencí na zákaznické podpoře úspěšně vyřídí až 80 % běžných zákaznických požadavků rychle a efektivně a zároveň pomáhají operátorům, kteří vyřizují telefonické hovory. Moderní hlasová komunikace se snaží zajistit, abyste v okamžiku, kdy vám zákazník zavolá, měli o něm všechny relevantní informace doslova během vteřiny.

Potenciál této technologie však zdaleka není vyčerpán, zejména pokud víte, jak dostupná data využít.

Prediktivní analýza požadavků

Skutečným esem v rukávu, pokud jde o poskytování zákaznické podpory, jsou pokročilé systémy CRM, které integrují prediktivní analýzu. Ty zpracovávají data ze všech dostupných zdrojů - od historie interakcí přes nákupní chování až po aktuální události. Na základě těchto dat dokáže systém předpovědět další možné požadavky konkrétního zákazníka a připravit individualizovaná doporučení. Na potřeby zákazníků tak budete reagovat rychleji a efektivněji.

Foto: elements.envato.com

Text je součástí Refresher blogu, není redakčním obsahem. Administrátory můžete kontaktovat na [email protected].

Ohodnoť blog
0
Odeslat správu

Chceš vědět, když fadam přidá nový blog?

Zadej svůj mail a dostaneš upozornění. Kdykoliv se můžeš odhlásit.