Přesně tak vypadá prediktivní zákaznický servis, který šetří čas zákazníkům i prodejcům.
Prediktivní modely představují moderní přístup k péči o zákazníky využívající pokročilé algoritmy a analýzu dat. To vše s jediným cílem - poskytovat relevantní odpovědi v co nejkratším čase tím, že se podaří předvídat požadavky zákazníků a proaktivně je řešit.
Chatboti využívající umělou inteligenci již dokážou více než jen automaticky odpovídat podle předem stanovené šablony. Konverzační modely s umělou inteligencí mohou bez problémů nahradit i několik lidí na zákaznické podpoře a udržet konverzaci na úrovni.
Odhaduje se, že chatboti s umělou inteligencí na zákaznické podpoře úspěšně vyřídí až 80 % běžných zákaznických požadavků rychle a efektivně a zároveň pomáhají operátorům, kteří vyřizují telefonické hovory. Moderní hlasová komunikace se snaží zajistit, abyste v okamžiku, kdy vám zákazník zavolá, měli o něm všechny relevantní informace doslova během vteřiny.
Potenciál této technologie však zdaleka není vyčerpán, zejména pokud víte, jak dostupná data využít.
Skutečným esem v rukávu, pokud jde o poskytování zákaznické podpory, jsou pokročilé systémy CRM, které integrují prediktivní analýzu. Ty zpracovávají data ze všech dostupných zdrojů - od historie interakcí přes nákupní chování až po aktuální události. Na základě těchto dat dokáže systém předpovědět další možné požadavky konkrétního zákazníka a připravit individualizovaná doporučení. Na potřeby zákazníků tak budete reagovat rychleji a efektivněji.
Foto: elements.envato.com
Text je součástí Refresher blogu, není redakčním obsahem. Administrátory můžete kontaktovat na [email protected].
Chceš vědět, když fadam přidá nový blog?
Zadej svůj mail a dostaneš upozornění. Kdykoliv se můžeš odhlásit.